Poligrafie / Tipografie


Poligrafia este o ramură a industriei care realizează multiplicarea textelor și a ilustrațiilor sub formă de cărți, ziare, reviste, pliante, hărți, prospecte, ambalaje, afișe, precum și alte produse tipărite. Etimologia cuvântului poligrafie este grecescul- ‘’poli’’- multe, și ‘’grapho’’- scriere. Prin tehnica poligrafică se înțelege ansamblul procedeelor tehnice aplicate în vederea producerii tipăriturilor de orice fel.

Avantajele poligrafiei sunt: preţul relative mic, rapiditatea de realizare a publicităţii și asigurarea unui contact vizual de lungă durată cu destinătarul.

Tipografiile moderne oferă o gamă largă de produse poligrafice, cu o varietate de materiale și opțiuni ca:

  • Cărți de vizită, carți de discount
  • Pliante, volante, postere
  • Broșuri, reviste
  • Calendare de birou și de perete, agende, bloc notesuri
  • Cataloage, cărți, ghiduri
  • Învitații și felicitări
  • Mape, foi personalizate, plicuri
  • Voblere, displayuri, shelf-talkere
  • Stikere, etichete
  • Pungi, ambalaje
  • Ziare

Design


Realizarea machetelor materialelor publicitare, în care doriți să promovați produsele și serviciile companiei dvs. reprezintă o secțiune deosebit de importantă în campaniile de reclamă pe care doriți să le elaborați.

Departamentul nostru de design vă sta la dispoziție pentru realizarea de logo-uri grafice simple sau complexe, ce vor fi cartea dvs. de vizită în fața clienților, realizarea branding-ului sau rebranding-ului companiei dvs., aceasta însemnând creația grafica începând cu logo-ul companiei, alegerea culorilor reprezentative pentru afacere, realizarea grafică pentru materialele publicitare (flyere, pliante, carți de vizită, mape de prezentare, cataloage sau broșuri). De asemenea, în acest pachet vă oferim și servicii design pentru inscripționarea, brandarea autoturismelor companiei, pentru bannere, afișe, mesh-uri, simulări grafice pentru standuri expoziționale, pentru roll-up-uri, brand wall-uri și alte sisteme expoziționale.

Identitate vizuală, design materiale publicitare

  • Creație logo, sigle
  • stabilire elemente reprezentative, culori
  • design carți de vizită, pliante și flyere, foi cu antet, mape
  • design cataloage, broșuri, calendare, agende
  • afișe, postere
  • etichete produse și ambalaje
  • creatie grafica și machetare reviste
  • design bannere, mesh-uri

 

Grafica publicitară pentru diverse suporturi și sisteme expoziționale

  • invitații pentru diverse evenimente și festivități
  • design sisteme expoziționale: roll-up, brad wall, x-banner, mese de promoții
  • grafica meniuri localuri, baruri, restaurante
  • design imprimeuri textile
  • inscripționarea, brandarea autoturismelor companiei

 

Servicii pre-press

  • editarea machetelor și pregătirea lor pentru tipar

Publicitate Exterioară


Publicitatea exterioară – forma de publicitate care utilizează drept purtători ai mesajelor promoționale o varietate largă de suporturi și mijloace, care au drept scop de a comunica idei simple și concise, menite să stimuleze vânzarea unor produse sau servicii, să mențină interesul publicului pentru o marcă sau firmă și sunt considerate ca fiind eficiente în aglomerările urbane cu o intensă circulație pietonală sau auto specifică centrelor comerciale, zonelor de mare interes turistic etc.

Principalii purtători de publicitate exterioară pot fi clasificați în 2 grupe:

A) Publicitate stradală – panouri de afișaj, statice sau dinamice (billboards), euro-billboards, 3D billboards, city lights, instalate de-a lungul arterelor intens circulate, pe pereții sau pe acoperișul clădirilor, pe mobilierul urban, în stațiile de autobuz, de-a lungul circuitelor sportive, pe stadioane, inscripționări, litere și cifre tridimensionale (din bronz, aluminiu, alamă, inox), cu litere volumetrice din PVC statice sau dinamice etc.

B) Publicitare de transport – publicitatea plasată pe diferite mijloace de transport cât și în interiorul acestora (automobile, maxi taxi, autobuze, troleibuze, avioane), publicitate pe scaune, în locuri de parcare etc.

Suvenire


Cel mai des companiile apelează la personalizarea următoarelor articole de suvenir: tricouri, chipiuri, pixuri, creioane, căni, brelocuri, ceasuri, umbrele, ecusoane, genți, CD, USB, etc.

Articolele de suvenir personalizate sunt în general realizate pentru promoții, pentru folosire de către angajații companiei sau pentru cadouri către partenerii de afaceri.

Personalizarea articolelor de suvenir poate fi realizată în funcție de model și de materialul din care sunt realizate prin tampografie, serigrafie și gravură.
Serigrafia reprezintă un procedeu de imprimare pe diverse suporturi, de la hîrtie și material textil până la metal. În general, suportul pe care se face imprimarea trebuie să fie plan. Personalizarea realizată prin acest procedeu este foarte rezistentă în timp chiar și în mediile outdoor. Se pot realiza cărți de vizită, stickere, textile și alte materiale promoționale personalizate.
Personalizarea prin tampografie se poate realiza pe orice tip de suport. Acest procedeu este de obicei folosit pentru imprimarea pe obiecte de mici dimensiuni, cu suprafețe curbe sau neregulate ce nu pot fi personalizate prin serigrafie. Tampografia se poate realiza pe diverse tipuri de materiale: plastic, piele, sticlă, lemn, metal, PVC, procedeul rămânând același, diferind doar componentele vopselei utilizate.
Prin gravură se pot personaliza obiecte promoționale cît și orice alt tip de obiecte dintr-o gamă largă de materiale: plastic lemn, metal, metale prețioase, marmură, sticlă, etc. Toate acestea pot suferi gravări pe suprafețe plane, cilindrice sau tridimensionale de la litere până la portrete de obiecte, ornamente, inscripționări interioare, ecusoane, insigne, obiecte promoționale, etc.

Contactează-ne acum:

+373 (22) 931 118

Expediază-ne un Email:

comercial@etg.md

ULTIMELE LUCRĂRI


Clienții Noștri


AI NEVOIE DE SERVICII TIPOGRAFICE, DESIGN SAU SUVENIRE?

Suntem mereu la dispoziția Dvs cu cele mai inteligente soluții!